2012. március 4., vasárnap

Hugo (2011) ****1/2



Gyakorlatilag semmit sem tudtam a filmről, amolyan kalandos gyerekfilmre számítottam a trailer alapján, az első fél óra nem is igazán tetszett. Aztán amikor kiderült hogy valójában Ben Kingsley karaktere kicsoda, onnantól vált számomra érdekessé a film, a közepe-vége pedig már magával ragadott. Akik maguk is szerelmesek a moziba, nem tudom elképzelni hogy ne könnybe lábadt szemmel néznék, amikor például elkezdenek vetíteni Mélies házában. Aztán lehet csak én vagyok túl szentimentális celluloidstrici, mindenesetre általában az én szívemhez megtalálják az utat az olyan filmek, amik a mozi feltétlen szeretetét hirdetik, nem véletlenül a Cinema Paradiso az egyik kedvenc filmem. Persze csak a Kincs, ami nincs után. Ez a film egy szerelmeslevél a mozgóképhez. Trailer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése