2012. április 21., szombat

Supersonic Man (1980) *Trash különdíj*



Miközben a fél világ habzó szájú hisztérikus rohamban várja az új Avengers filmet (ami meglepne, ha több lenne egy közepes, CGI durrogtató tipikus halivúdi szuperhősmozinál), én inkább megnéztem ezt a spanyol Superman ripoffot. Az ötödik percben megjelenő, multifunkciós (mérges gáz, lángszóró, rakétavető, stb) robot láttán már tudtam hogy ez az én filmem lesz, ennél rajabb robotot nem láttam a The Robot vs the Aztec Mummy, és a Forbidden Planet óta, a köcsög Transformerek mehetnek a picsába. Gyanús volt, hogy a Szuperszónikus fickó miután belemondja a négygombos kvarcórájába hogy "Az univerzum legyen velem" és rákerül a jelmez, eltűnik a bajsza. Utánanézve kiderítettem, hogy azért, mert külön színész játszotta a maszkos karaktert mit a polgárit, mert az előbbi jobban ki volt gyúrva. Ebből is látszik, milyen komolyan vették az alkotók a művüket, minden apró részletre figyelve, pompás darab. Trailer És a csodás: Supersonic Song

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése